REM: Pobednička lista „Aleksandar Vučić – Za našu decu“ na N1 dobila samo 0,34 odsto vremena

30
Regulatorno telo za elektronske medije REM u poslednjem izveštaju navodi da si u poslednjoj sedmici pred izbore najveći prostor u medijima dobili politički analitčari, a da su po ukupnom vremenu predizbornim temama prednjačile televizije N1, RTV i Hepi.

U redovnom informativnom programu najviše pažnje izbornim temama posvetili su N1, nešto vise od 20 sati, Happy TV 16 sati i Nova S 11 sati i 35 minuta od ukupno.

Na RTS 1 najveću pažnju dobili su “ostali učesnici“ – Republička izborna komisija, GIK, Cesid, OEBS, … što je 15,51 odsto vremena.

Sa 13,23 odsto vremena sledi lista Za našu decu, pa koalicija Za mir koju je predvodio Čedomir Jovanović – 10,05 i Jedan od pet miliona sa 9,77 odsto vremena.

Na petom mestu po predizbornom vremenu su analitičari pa UDS, PSG i Metla.

TV N1 nešto manje od polovine vremena – 13 sati posvetila je analitičarima, zatim ostalim učesnicima kampanje, poput RIK-a i nevladinih organizacija za posmatranje izbora.

Kad je reč o strankama, Savez za Srbiju, koji nije učestvovao na izborima, dobio je 6,29 osto vremena, a PSG 4,29, te Narodni blok 3,44.

Pobednička koalicija Za našu decu dobila je 0.34 odsto vremena i po zastupljenosti je bila na 17 mestu, odmah posle radikala i Suverenista.

Na Novoj S najviše pažnje u programu su takođe dobili analitičari, skoro šest sati, što je nešto više od polovine vremena, a potom Savez za Srbiju u bojkotu izbora sa 87 minuta ili 12,61 odsto, zatim ostali učesnici kamanje, a onda lista Aleksandra Šapića i šabački Zajedno za Srbiju i PSG, pa incijativa Ne davimo Beograd.

Lista Za našu decu, koja je na izborima osvojila 60.68 odsto glasova birača, bila je na 18 mestu po vremenu dobijenom u programima posvećenim izborima na toj televiziji.

Izvor: REM