Digitalni trendovi u Hotelu Metropol

99

Digital conference 2019 u organizaciji Color Press Group održana je šesti put. Za dva dana, koliko je trajala, u Hotelu Metropol, eminentni ljudi diskutovali su o aktuelnim trendovima u telekomunikacijama i medijima.

Regionalna konferencija o digitalnim trendovima u medijima, kulturi, informisanju i drugim sferama društvenog života održana je šesti put u Hotelu Metropol. Organizatori, Color Press Group, potrudili su se da i ove godine obrađivane teme i govornici budu eminentni poznavaoci u svojoj struci. Ove godine akcenat je stavljen na televizijsku i filmsku produkciju i šta je to donelo našoj „sceni“.

Otvarajući konferenciju, ministar za rad, zapošljavanje, socijalna i boračka pitanja, Zoran Đorđević, ponovio je reči premijerke Ane Brnabić, da je cilj ove Vlade digitalizacija. On je kao primer digitalizacije iz svog resora, naveo prekvalifikaciju u IT sektor kako bi se smanjila nezaposlenost. U te svrhe Vlada izdvaja znatno novca iz budžeta, a za sledeću godinu planirano je 350 miliona dinara.

Ono bez čega čovek u digitalnoj eri ne može, svakako su mobilni telefoni. Operateri se trude da prate trendove kako bi udovoljili potrebama korisnika.

–  5 G je veliki korak, ali se mi trudimo da se povežemo sa korisnicima i salušnemo njihove potrebe. Ono na čemu moramo da radimo je sadržaj i Telenor je provajder komee se može verovati. Način na koji pristupamo je takođe bitan, pokušavamo da pojednostavimo stvari, da se povežemo sa kupcima. Bitna nam je edukacija i kako da im pomognemo u tom digitalnom prelazu istakao je Mike Michel, direktor Telenor Srbija.

Završetkom ove Digital conference, organizatori nisu završili svoj posao, oni već smišljaju nove izazove za ljude sa „digitalne platforme“. U planu je da i sledeće godine sala Hotela Metorpol bude puna i da se pri svakom izlaganju, publika maksimalno uključi u razgovor sa govornicima, jer je to jedina potvrda da su organizarori uspeli u svom poduhvatu.