Fejsbuk pijaca u Subotici: Za tri nedelje više od 20 hiljada korisnika

76

Pre tri nedelje, nakon što su pijace zatvorene 22. marta, Subotičani su, zahvaljujući dvema sugrađankama, dobili Fejsbuk pijacu, u koju se u tom periodu već učlanilo više od 20.000 korisnika, uključujući i oko 400 proizvođača.

Administratorke grupe, Sabina Klener Bagi i Zlata Sabo Zahora, napravile su grupu kako bi pomogle prodavcima da plasiraju robu i ostvare prihod, kao i da Subotičani ne moraju da odlaze u markete, a kako kažu, trenutno se najviše traže namirnice za uskršnju trpezu.

Za kupovinu je potrebno svega nekoliko minuta, roba stiže na kućnu adresu, a glavni uslov za sve je – nošenje zaštitne opreme.

“Osnovno pravilo grupe i za prodavce i kupce jeste da moraju da nose maske i rukavice. S obzirom da je sada period kada u plastenicima dolazi salata, luk, rotkvice, rasadi cveća, razni rasadi, to su sve proizvodi koji ne mogu da čekaju neka bolja vremena, već se moraju plasirati odmah, kao i mleko…”, kazala je Zlata Sabo Zahora, objašnjavajući kako su došle na tu ideju.

Sabina Klener Bagi kaže da su u grupi uglavnom registrovani proizvođači, kao i da su koncentrisani na prehrambene proizvode.

“Proizvođači su jako zadovoljni, neki čak kažu da sada prodaju više nego ranije“, kaže Klener Bagijeva.

JKP “Subotičke pijace“ podržalo je ovu inicijativu, budući da su se, kako kaže direktor tog preduzeća Dejan Ljubisavljević, prodavci našli u veoma teškom položaju i ovo vide kao dobar način da se situacija na neki način prevaziđe.

“Nažalost, puno naših zakupaca je kod kuće, pokušavaju da rade od kuće. Društvene mreže su sada pokazale tu prednost da ljudi mogu da se pronađu. Mi smo dali podršku za Fejsbuk grupu“, kazao je Ljubisavljević.

Izvor: RTV

Foto: ilustracija pixabay